Warsztaty Projektowanie placów zabaw i przestrzeni edukacyjnych dla dzieci

„Bardzo praktyczne warsztaty, wskazujące właściwa drogę w postrzeganiu i projektowaniu placów zabaw…” m.in. do takich wniosków doszli Uczestnicy workshopu, które zogranizowaliśmy 11 kwietnia 2013 roku na terenie Kampusu SGGW w Hotelu Ikar.

Opiekę merytoryczną oraz spotkanie poprowadziła Pani Anna Komorowska z pracowni k., która podczas spotkania wskazała jak dobrze zaprojektować przestrzeń edukacyjną dla dzieci. Liczne prezentowane ilustracje były tylko potwierdzeniem zasad teoretycznych wskazanych przez prowadząca.

Patronat branżowy nad spotkaniem objęło Stowarzyszenie Polskich Architektów Krajobrazu Odział Mazowiecki.

Warsztaty podzielone były na trzy sesje, każda z nich zawierała blok teoretyczny, który stanowił szkielet do dalszych zadań praktycznych. Program spotkania zbudowany w ten sposób wydał się atrakcyjny m.in.  pod względem merytorycznym: „wiele nowych pomysłów, ciekawostek, zmieniłem zdanie w wielu aspektach” stwierdził jeden z  Uczestników. Ważny aspekt tak prowadzonych zajęć to także dyskusja oraz wymiana doświadczeń pomiędzy członkami grup ćwiczeniowych oraz Wykładowcą. Mamy nadzieję, że wiedza uzyskana na warsztatach zainspiruje do tworzeniach atrakcyjnych placów zabaw i przestrzeni edukacyjnych dla dzieci.

W przerwie szkolenia zaprezentowała się firma Sun +. Słuchacze mogli zapoznać się z bogatą ofertą firmy, pozytywne zamieszanie wywołały nowości firmy: rampline oraz rampball, które nie przypominają standardowych rozwiązań dla najmłodszych, a stanowią podstawę do świetnej zabawy.

program warsztatów (pdf)

 

 

 

Dziękujemy Pani Annie Komorowskiej za poprowadzenie warsztatów. Mazowieckiemu Oddziałowi SPAK za chęć objęcia patronatu branżowego. Uczestnikom za aktywny udział w spotkaniu. Firmie Sun+ oraz patronom medialnym za współpracę.

BAZA WIEDZY

 

Jeżeli nie mogłeś uczestniczyć w  szkoleniu, a zależy Tobie na materiałach  – kliknij na link, a dowiesz się więcej. Materiały zawierają zakres programu szkolenia.


line